denné menu orgován lišta

Dávid

Dávid v reštaurácií vyrástal a od svojich 10 tích rokov sa pohyboval v tomto prostredí. David hovorí ´´ V prvom rade sa chcem poďakovať návštevníkom, ktorí nám umožnili posúvať sa v pred. Teší ma keď môžeme zlepšovať kvalitu služieb pre zákaznika, vždy rád vidím keď sa vylepší kuchynské zariadenie, systém práce na pracovisku a pomôže to urýchliť celý proces prípravy jedál. Tiež ak sme o krok bližšie k zákaznikovi a vieme uspokojiť jeho potrebu a preto som sa rozhodol pre Vás vytvoriť tento Web a spravovať sociálne siete aby som Vám mohol poskytnúť najaktuálnejšie informácie z diania v letnej záhrade prostredníctvom fotiek , tiež  poskytovať informácie o aktuálnych ponukách jedál a vytvoriť blog kde môžete nájsť skvelé recepty  a návody ako sa starať o kvety. Aby sme ostali o krok bližšie k Vám rozhodli sme sa zaviesť softvér pre reštaurácie, kaviarne, bary a terasy vďaka čomu komunikujeme priamo s Vami.

Môžete si zavolať obsluhu prostredníctvom QR kódu umiestneného na stole. Vďaka čomu sme zrýchlili rýchlosť objednávania. Dokonca si viete objednať sami bez toho aby čašník došiel ku stolu. Inteligentný softvér Vám umožňuje mať prehľad o vašej objednávke , kedykoľvek si doobjednať dezert a tiež zaplatiť a ohodnotiť čašníka.

Je pre mňa nesmierne dôležitý proklientský prístup a aby každý zákazník odišiel spokojný, za tento prístup vďačím 4 ročnému pôsobeniu v  Tatrabanke, kde som pracoval už počas štúdia ekonomickej univerzity. 

Verím že prepojím všetky svoje skúsenosti z rôzných oblastí ako bankovníctvo, Optimalizácia pre vyhľadávače SEO aby ste sa čo najlahšie dostali k aktuálnym ponukám